WIRELESSCAR
Utställningskoncept för ett kompakt & effektfullt mässdeltagande
OM
Showroom / Utställning / Varumärkeskoncept / Varumärkesimplementering
// Projekt
Hur kommunicerar du kraften i uppkopplade bilar och mobilitetstjänster på ett sätt som gör det engagerande och relevant i en värld där det verkar som att alla pratar om stora datamängder? Det var uppgiften som presenterades av WirelessCar, en pionjär inom digitala fordonstjänster, för Highway.
// Vad vi gjorde
Tillsammans med WirelessCar skapade Highway en engagerande yta som fokuserar på nyckelfördelarna som; ökad kundtrygghet, lojalitet, hållbarhet och potentialen för ökade intäkter. Ett budskap, där omvandling av data till insikter och funktioner, som möjliggör dessa fördelar, tydligt belyser de tjänster som WirelessCar erbjuder sina kunder.
Att utveckla och tillämpa denna kommunikationsstrategi på olika kontaktpunkter där WirelessCar möter sina kunder har varit en utmanande och givande resa. Montern gav WirelessCar möjligheten att kommunicera känslan av att vara den främsta partnern för sina kunder runt om i världen.
// Resultat
VARUMÄRKESTRATEGI
Fler uppdrag
VARUMÄRKESIDENTITET
VARUMÄRKESIMPLEMENTERING