top of page
Line

WIRELESSCAR

Utställningskoncept för ett kompakt & effektfullt mässdeltagande

Line

OM

Showroom / Utställning / Varumärkeskoncept / Varumärkesimplementering 

// Projekt

Hur kommunicerar du kraften i uppkopplade bilar och mobilitetstjänster på ett sätt som gör det engagerande och relevant i en värld där det verkar som att alla pratar om stora datamängder? Det var uppgiften som presenterades av WirelessCar, en pionjär inom digitala fordonstjänster, för Highway.

// Vad vi gjorde

Tillsammans med WirelessCar skapade Highway en engagerande yta som fokuserar på nyckelfördelarna som; ökad kundtrygghet, lojalitet, hållbarhet och potentialen för ökade intäkter. Ett budskap, där omvandling av data till insikter och funktioner, som möjliggör dessa fördelar, tydligt belyser de tjänster som WirelessCar erbjuder sina kunder.

Att utveckla och tillämpa denna kommunikationsstrategi på olika kontaktpunkter där WirelessCar möter sina kunder har varit en utmanande och givande resa. Montern gav WirelessCar möjligheten att kommunicera känslan av att vara den främsta partnern för sina kunder runt om i världen.

// Resultat

Line

VARUMÄRKESTRATEGI

Fler uppdrag

VARUMÄRKESIDENTITET

VARUMÄRKESIMPLEMENTERING

bottom of page