top of page
Line

SIGNIFY

Fotografering & berättande för att inspirera till skapande av fantastiska belysningsmiljöer

Line

OM

Varumärkeskommunikation / Fotografering / Copywriting 

// Projekt

Signify, ett företag inom Philips-koncernen, är världsledande inom belysning med över 35 000 anställda, verksamma i över 70 olika länder. Varje år publiceras för de nordiska marknaderna en inspirerande coffee table book för att lyfta fram några av deras mest imponerande belysningsprojekt och installationer, hos kunder runt om i de nordiska länderna. Målet är att inspirera ljusdesigners, installatörer och andra kunder. Att visa upp vad som är möjligt med Signifys innovativa, effektiva och högpresterande produkter. För årets version av boken blev Highway ombedd att bidra med fotografering och berättande för installationer från den svenska marknaden.

// Vad vi gjorde

Tillsammans med den utmärkta fotografen Catharina Fyrberg har Highway producerat fotografier och tillhörande text som berättar historien om de varierade och högkvalitativa installationerna hos SATS, Tibber, OKQ8, ICA och Prologis. Arbetet kan nu ses i inspirationsboken för 2024, som distribueras i tryckt och digital form till de nordiska marknaderna. Det har varit en verklig glädje att arbeta nära Signify i detta projekt. Eller som Johanna Strunke, Channel Marketing Manager på Signify, uttryckte det: "Så fina bilder!! WOW!! Så bra jobbat!!"

// Resultat

Line

VARUMÄRKESTRATEGI

Fler uppdrag

VARUMÄRKESIDENTITET

VARUMÄRKESIMPLEMENTERING

bottom of page